One Lane Bridge - Season 2 (2/5)
In Queenstown, New Zealand, detective Ariki Davis investigates a murder in a community torn between preserving the environment and developing the area: Episode 2: As green activists grieve one of their own, Ariki focuses the murder investigation on a suspect without an alibi.