The Canary Islands
Lanzarote, the northernmost island in the Canary archipelago, appears like a foreign planet. The silhouettes of rugged volcanic mountains, black lava fields, and the unique light make the island resemble a surreal work of art. It is a place where astronauts simulate their journey to the moon and where humans must submit to the forces of nature.