Wyspy Kanaryjskie
Lanzarote, najbardziej wysunięta na północ wyspa Kanarów, charakteryzuje się wysokimi i skalistymi górami wulkanicznymi, polami czarnej lawy i osobliwym światłem przypominającym surrealistyczne dzieło sztuki.