Kirk Douglas - The Untameable
Kirk Douglas (1916-2020) was a giant of American cinema with a long and distinguished career in films such as the Bad and the Beautiful and Spartacus. This documentary traces his life from humble beginnings as the son of a humble ragman to the summits of Hollywood success.