Kirk Douglas: nieposkromiony
Olśniewająca kariera, artystyczna niezależność i społeczne zaangażowanie – Kirk Douglas zmarł 5 lutego 2020 roku w wieku 103 lat, lecz jego legenda pozostaje żywa. Dokument przedstawia najważniejsze etapy jego długiej kariery, które stały się jednocześnie kamieniami milowymi historii Hollywood. Podkreśla również wyjątkową hojność gwiazdora, który często anonimowo przekazywał swój wielomilionowy majątek organizacjom charytatywnym.