Re: Flat-sharing with a Centenarian
Agnes Jeschke is 101 years old. Amir Farahani, an Iranian refugee, is 28. They have been living under the same roof for a year. Without Amir, Agnes would have had to go to a retirement home. Amir isn't just her roommate but also her best friend. “We get along like thieves at a fair,” she declares, with her Berlin charm.