Re: A New Life after Drug Addiction
It is not uncommon for drug-addicted minors and teenagers to end up in court or on the streets. Of those who manage to break the habit, more than half end up relapsing. In Leimbach in Germany, teenagers who have escaped drug addiction are given the chance to take control of their lives and their future in a special home.