When Bread Becomes Art
After traveling through Austria, Italy and Germany, Arnd returned to his native Franconia, where he took over the family bakery, which is three centuries old. Gradually, he turned to local and organic products and became passionate about natural sourdough. Arnd is now relying on local customers to support his business.