Greece-Turkey: Tensions in the Eastern Med24 min
Although officially allies as part of Nato, relations between Athens and Ankara are not always easy. Tensions were recently raised when Turkish president Erdoğan sent out an exploratory mission in search for gas into Greek territorial waters.