Azzedine Alaïa
From a Tunisian farmer's son to a fashion designer in demand in fashionable Paris: How Azzedine Alaïa (1935-2017) became France's last great couturier. He learned his profession as an assistant in the shadow of well-known names, made his breakthrough in the 1980s with his figure-hugging robes and finally achieved world fame himself. Portrait of a discreet and frugal man who proved that his craft is art.