Azzedine Alaïa
Azzedine Alaia mówił, że ubrania, które tworzy mają za zadanie jak najlepiej podkreślić urok kobiet. Sam, filigranowy, chętnie chował się za swoimi modelkami. To również od kobiet nauczył się krawiectwa – w swoim rodzinnym Tunisie obserwował haftujące ciotki i wertował Vogue'a. By odmalować wierny portret tego genialnego projektanta, przetrząsamy archiwa, rozmawiamy z historykami, krewnymi Azzedine'a i jego współpracownikami.