Twin Peaks - Season 2 (8/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of the people of Twin Peaks. Episode eight: Donna and James wonder about Maddy's sudden departure; Cooper doubts Ben Horne's guilt.