Twin Peaks - Season 2 (6/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of the people of Twin Peaks. Episode six: Cooper and Truman raid One Eyed Jack’s, Shelly and Bobby organise a homecoming party for Leo.