Twin Peaks - Season 2 (4/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer and uncovers the secrets of the inhabitants of Twin Peaks. Episode four: Jean Renault demands a ransom from Ben Horne for Audrey's release.