Twin Peaks - Season 2 (3/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer and uncovers the secrets of the inhabitants of Twin Peaks. Episode three: Leland Palmer has information for Cooper and Truman as the investigation takes an unexpected turn.