Twin Peaks - Season 2 (1/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer and uncovers the secrets of the inhabitants of Twin Peaks. He soon has to face a new threat… Episode two: Agent Cooper receives unwanted help and bad news; Audrey's situation comes to a head.