Twin Peaks - Season 2 (1/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer and uncovers the secrets of the inhabitants of Twin Peaks. He soon has to face a new threat. Episode one of season two: While Audrey is out of her depth at One-Eyed-Jack’s, Agent Cooper receives three clues from a giant.