Twin Peaks - Season 2 (1/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer and uncovers the secrets of the inhabitants of Twin Peaks. Episode Five: Donna Hayward and Maddy Ferguson plot to steal Laura's diary.