14: Diaries of the Great War
The number of injured people is increasing day by day. There are too few doctors and nurses. Auxiliary nurses are hastily called in: 20,000 of them in the first year of the war in Germany alone. They work in extremely difficult conditions. Thousands and thousands of young men are physically injured and completely traumatised.