Tristețea animalelor: mit sau realitate?
Babuini, corvide, delfini și elefanți – specii foarte diferite la prima vedere, însă au în comun o trăsătură uluitoare: manifestă reacții emoționale complexe când un seamăn de-al lor moare. Biologii au documentat remarcabilul comportament de-a lungul anilor și încearcă acum să-l explice din punct de vedere științific. Acest documentar oferă o perspectivă asupra unui nou domeniu de cercetare, tristețea în regnul animal.