Smutek zwierząt
Pawiany otaczają ciało zmarłego towarzysza, delfin popycha w wodzie swoje martwe młode, słonie i kruki gromadzą się w cichych żałobnych kręgach. Naukowcy badają te niezwykłe reakcje w dziedzinie porównawczej tanatologii i odkrywają, że zwierzęta potrafią przeżywać stratę. Ich zachowania zmieniają nasze spojrzenie na świadomość i emocje zwierząt.