Întoarcerea sașilor în Transilvania
În fiecare vară, în România vin niște vizitatori foarte speciali: sașii din Transilvania, membri ai minorității germanofone care au trăit în regiune încă din Evul Mediu. Cei mai mulți dintre ei au părăsit țara în timpul dictaturii comuniste. De câțiva ani, unii dintre ei se întorc regulat în fosta lor patrie. Uneori chiar pentru a se stabili definitiv acolo.