Rumunia: Powrót Sasów do Siedmiogrodu
Każdego lata do Rumunii przyjeżdżają wyjątkowi goście: Sasi Siedmiogrodzcy, członkowie niemieckojęzycznej mniejszości żyjącej w tym regionie od średniowiecza. Większość z nich opuściła kraj podczas dyktatury komunistycznej. Od kilku lat niektórzy z nich regularnie powracają do swojej dawnej ojczyzny. Czasami nawet osiedlają się tam na stałe.