Rușia: de la privilegiați la dezertori
Atunci când un conflict armat perturbă viața de zi cu zi, problemele sociale trec adesea în plan secund. "Tracks East" se întâlnește cu persoanele care refuză să lase războiul să amuțească revendicările sociale. Anna dorește libertate și sănătate sexuală, iar Alina și Stanislava militează pentru căsătorii egale. DJ Borș se preocupă de solidaritatea între moldoveni și ucraineni.