Rosyjska nowa normalność
W czasie wojny kwestie społeczne schodzą na dalszy plan. Ale przecież życie musi toczyć się dalej – zaznaczają aktywiści i aktywistki, które pomimo zakłóceń, starają się kontynuować swoją działalność w Ukrainie. Jedną z nich jest lekarka Anna, która otworzyła edukacyjny sex shop w Kijowie.