Russia: Elite Kids and Deserters
When war disrupts daily life, social issues often take a back seat. Tracks East meets the men and women who refuse to let armed conflict get in their way. Anna, a doctor in Kyiv, wants sexual liberation along with sexual health and Alina and Stanislava are campaigning for equal marriage.