Re: Ukraina: odbudowa w rytmie techno
Dasza, Wika i Sasz pochodzą z Kijowa. Łączy ich miłość do muzyki techno i zaangażowanie w odbudowę Ukrainy. Rosyjska inwazja radykalnie zmieniła życie tej trójki: porzucili dobrze płatne prace i przyłączyli się do inicjatywy na rzecz odbudowy swojego kraju. Reportaż.