Lupta pentru apă31 min
Demn de un scenariu distopic, „războiul apei” a devenit realitate. În Cisiordania, coloniștii și soldații israelieni împiedică accesul populației palestiniene la fântâni, în timp ce în Ucraina, forțele ruse folosesc apa ca armă de război.