Copiii ucraineni sunt luați în vizor de Rusia32 min
Rusia a adus pe teritoriul său mii de copii ucraineni din zonele ocupate, cu scopul de a le șterge identitatea ucraineană. Cântăreața Jerry Heil, care a reprezentat Ucraina la Eurovision 2024, luptă pentru a atrage atenția asupra acestui subiect. Adolescentul Bohdan povestește cum a fost răpit din Mariupol și cum a reușit, în cele din urmă, să se întoarcă acasă.