Ukraińskie dzieci porwane przez Rosję32 min
Ponad 20 tysięcy dzieci zostało wywiezionych z Ukrainy do Rosji od początku pełnoskalowej inwazji. Rosja przedstawia to jako ewakuację, choć są to porwania. Ukraińskie dzieci próbują uciekać z Rosji, gdzie są poddawane indoktrynacji i wynaradawiane.