Ukrainian Children Kidnapped by Russia32 min
It is thought around 20,000 Ukrainian children living in the occupied regions have been taken to Russia. This "rescue" claimed by the Kremlin is in fact aimed at erasing from their memory any trace of Ukrainian identity. Tracks East meets a generation fighting for its future.