Idealne życie (S1E8)
Gari zostaje zaproszony na ślub Marii i Gustava, ale czuje się nieswojo i ucieka z przyjęcia. U Marii odchodzą wody i trzy tygodnie przed terminem trafia do szpitala. Cristina wreszcie ma okazję porozmawiać ze swoim mężem i słyszy zaskakujące wyznanie.