Esther dostaje propozycję wystawienia swoich obrazów na targach sztuki w Barcelonie. Cristina rozpoczyna intymne spotkania z mężczyzną poznanym przez internet. Maria spotyka przyjaciół i współlokatorów Gariego, w tym jego terapeutę Xosé.