Maria, Gustavo i Gari idą razem do sklepu, żeby wybrać wózek dla dziecka. Mąż Cristiny odkrywa jej konto w aplikacji randkowej i romans. Esther obchodzi swoje 40 urodziny, czuje się samotna i porzucona.