Przyjaciółki ze szkoły wybierają się razem na zjazd absolwentów. Porównują swoje obecne życie z planami, które miały 15 lat wcześniej. Maria spotyka swojego byłego chłopaka, Gustava. Cristina opowiada jej o swoim romansie.