Idealne życie (S1E2)
Maria powoli akceptuje fakt, że zaszła w ciążę podczas krótkiej znajomości z ogrodnikiem. Postanawia go odnaleźć oraz mówi o swojej sytuacji Esther. Cristina wciąż udaje, że stara się o kolejne dziecko - nie chce rezygnować z pracy i brakuje jej namiętności w związku.