Ojciec Gariego nie potrafi zaakceptować tego, że jego syn zostanie ojcem. Maria niecierpliwie czeka na wyniki badań prenatalnych. Cristina rejestruje konto na portalu randkowym, a Esther odkrywa media społecznościowe.