Perfect Life -Season 1 (3/8)
Maria, Esther and Cristina face personal crises and decide to give their lives a new direction: An unsparing and funny Spanish series about three thirty-somethings at a crossroads. Episode three: María worries about her baby's health; Gari's father finds the situation difficult to accept.