Perfect Life - Season 1 (5/8)
Maria, Esther and Cristina face personal crises and decide to give their lives a new direction: An unsparing and funny series about three thirty-somethings at a crossroads. Episode five: Esther meets someone new and hesitates to show her paintings at a major art fair in Barcelona.