Idealne życie (S1E1)
Gustavo i Maria przychodzą na spotkanie do notariusza, ale podpisanie umowy kredytu hipotecznego kończy się w zaskakujący sposób. Siostra Marii, Esther, namawia ją, by pozwoliła sobie na nieco więcej luzu w życiu. Tymczasem Cris ukrywa przed mężem swoje prawdziwe zamiary dotyczące powiększenia rodziny.