Idealne życie (S1E4)
Siostry jadą do rodzinnego miasteczka, żeby poinformować rodziców o ciąży Marii. Zabierają ze sobą Gariego. Obawiają się tej rozmowy, ze względu na silne związki rodziców Esther i Marii z kościołem - podejrzewają się, że wiadomość o nieślubnym dziecku może być dla nich trudna do zaakceptowania.