Grecja: dłuższa praca za niższą płacę
Od czasu kryzysu z 2010 r., prawo pracy w Grecji stale się pogarsza, a proces ten jeszcze się pogłębił po dojściu do władzy w 2019 r. rządu konserwatywnego. Ostatnio, wprowadzono zmianę prawa dopuszczającą13-godzinny dzień pracy, co spotkało się z ostrym sprzeciwem opozycji i związków zawodowych.