Sabotaż
Styczeń 1945 roku. Niemiecki obóz zagłady Auschwitz II – Birkenau, Oświęcim II – Brzezinka. Cztery młode Żydówki zostają publicznie powieszone. Ich winą był sabotaż: to one przemycały proch strzelniczy, który umożliwił bunt Sonderkommando w krematorium IV. „Sabotaż” opowiada ich historię oczami Anny Wajcblum – siostry jednej z bohaterek. To poruszająca opowieść o kobiecej odwadze, solidarności i oporze w samym centrum piekła.