Czy Islandia dołączy do UE?
W komunistycznej Czechosłowacji zmuszano je do aborcji i sterylizacji grożąc odebraniem już posiadanych dzieci. Naruszano ich cielesną autonomię i godność. Teraz, tysiące romskich kobiet upomina się w końcu o uznanie ich krzywdy i choćby częściowe zadośćuczynienie, choć przecież nic nie jest w stanie zrekompensować ich strat.