Królowa Elżbieta i ja
Prywatna sekretarka, przyjaciel, biskup, krawiec – po raz pierwszy zaufane osoby z „wewnętrznego kręgu” Elżbiety II dzielą się swoimi wspomnieniami o królowej. Rzucają one światło na życie w pełni ukształtowane przez monarchiczny obowiązek – między codziennymi rytuałami narzuconymi przez protokół a rzadkimi chwilami wolności, przez długi czas trzymanymi z dala od spojrzeń innych.