The Queen and I
An intimate portrait of Queen Elizabeth II, a major figure of the 20th century, who died in September 2022. The memories of those who knew her well, including the former Archbishop of Canterbury, reveal a woman whose life was shaped by a deep sense of monarchic duty, strict rituals and protocol as well as rare moments of freedom.