Judas Priest - Hellfest 20253 Inches Of Blood
Co za niespodzianka! 3 Inches of Blood znów razem - prawie 10 lat po oficjalnym rozpadzie. Czy jest lepszy sposób na uczczenie ich powrotu na scenę niż koncert na Hellfeście?