The Hu
To prawdziwi wojownicy dźwięku - członkowie The Hu zdołali zachwycić fanów na całym świecie swoim unikalnym brzmieniem, które z dumą pokazuje ich mongolskie korzenie. Ich występy to niemal transcendentalne doświadczenie - z muzyką, która zręcznie łączy tradycyjne instrumenty z elektrycznymi riffami gitarowymi i nieokiełznaną energią zespołu. To, co naprawdę wyróżnia The Hu, to mistrzowskie wykorzystanie chöömej - tradycyjnego śpiewu gardłowego, który na koncertach rozkłada publiczność na łopatki. Sami to zobaczcie!