The Hu
Mongolian folk metal megastars the Hu pull together an unlikely combination of throat singing, traditional instruments and ancient battle cries with propulsive grooves and danceable riffs. The international excitement and acclaim that has greeted them since their beginnings in 2016 show that it works. Catch them here at Hellfest 2023.