The Hu
Superstarurile mongole folk metal de la The Hu reușesc un mix neașteptat de cântat gutural, instrumente tradiționale și strigăte de luptă străvechi suprapuse pe ritmuri antrenante și riffuri care te fac să dansezi. Succesul internațional de care se bucură încă din 2016 arată că rețeta lor funcționează. Vezi spectacolul lor la Hellfest 2023!